Saturday, January 24, 2015

システマジャパン1月17日土曜日のレギュラークラスビデオ Systema Japan 17th of January Lesson Review

117日土曜日のレギュラークラスではストライクを集中して学びました。下記はマルチプルストライクを打つために行った練習内容の一部です。練習はゆっくりとしたペースで行われました。そうすることで、参加者は正確性とリラクゼーションに注目しながら、正しいタイミングと距離に慣れることができました。寒い日だったため、その影響が動きに現れるのは興味深いことでした。みなさん寒い中本当によくがんばりました。


The focus of Saturday's 17th of January's regular class was on strikes. Below is some footage of a drill that we practiced to get used to giving multiple strikes. It was done at a slower pace so the students could get used to correct timing and distance while focusing on precision and relaxation. It was interesting how such cold weather can affect your movement. Everybody did really well in such cold weather!


No comments:

Post a Comment